diplomski rad
Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru

Ema Starčić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad...

Starčić, E. (2016). Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić, E. (2016). 'Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

Starčić E. Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860

E. Starčić, "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860