Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Kopčić, I. (2020). Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454
Kopčić, Ivana. "Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454
Kopčić, Ivana. "Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454
Kopčić, I. (2020). 'Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454
Kopčić I. Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454
I. Kopčić, "Predizborno sučeljavanje predsjedničkih kandidata na komercijalnim televizijama i javnom servisu na primjeru kampanje 2019. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:142454