Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Gavrić, F. (2020). Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284
Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284
Gavrić, Felicia. "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284
Gavrić, F. (2020). 'Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284
Gavrić F. Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284
F. Gavrić, "Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:457284