Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Boghetta, G. (2016). Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, Giulia. "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta, G. (2016). 'Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
Boghetta G. Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321
G. Boghetta, "Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:185321