Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Mekinec, D. (2020). Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256
Mekinec, Dan. "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256
Mekinec, Dan. "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256
Mekinec, D. (2020). 'Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256
Mekinec D. Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256
D. Mekinec, "Priče koje prodaju: nacionalni identitet i stereotipi u narativima televizijskih reklama u Hrvatskoj i Sjedinjenim Američkim Državama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:129256