Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Filipović, A. (2021). Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302
Filipović, Anamarija. "Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302
Filipović, Anamarija. "Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302
Filipović, A. (2021). 'Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302
Filipović A. Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302
A. Filipović, "Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:963302