prikaz prve stranice dokumenta Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda

Salopek, Josipa
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Salopek, J. (2021). Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

Salopek, Josipa. "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

Salopek, Josipa. "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

Salopek, J. (2021). 'Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.07.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

Salopek J. Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 01.07.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

J. Salopek, "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:451561

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.