Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Gržetić, A. (2016). Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić, A. (2016). 'Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
Gržetić A. Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252
A. Gržetić, "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252