Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Stojić, A. (2023). Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, Alen. "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, Alen. "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić, A. (2023). 'Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
Stojić A. Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070
A. Stojić, "Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:752070