završni specijalistički
Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića

Vojvodić, Matija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Vojvodić, M. (2023). Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

Vojvodić, Matija. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

Vojvodić, Matija. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

Vojvodić, M. (2023). 'Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

Vojvodić M. Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

M. Vojvodić, "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.