Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Belec, S. (2023). Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518
Belec, Sara. "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518
Belec, Sara. "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518
Belec, S. (2023). 'Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518
Belec S. Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518
S. Belec, "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518