Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Šitum, T. (2024). Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829
Šitum, Tara. "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829
Šitum, Tara. "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829
Šitum, T. (2024). 'Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829
Šitum T. Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829
T. Šitum, "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829