Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Ježek, L. (2024). Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853
Ježek, Leo. "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853
Ježek, Leo. "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853
Ježek, L. (2024). 'Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853
Ježek L. Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853
L. Ježek, "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853