Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Tušek, A. (2024). Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, Antonija. "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek, A. (2024). 'Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
Tušek A. Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965
A. Tušek, "Utjecaj vlasništva na pristranost digitalnih medija tijekom predizborne kampanje za Europski parlament", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:117965