Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama

Tea Hukić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad

Hukić, T. (2017). Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, Tea. "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, Tea. "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, T. (2017). 'Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić T. Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

T. Hukić, "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596