Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Kliman, K. (2017). Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman, K. (2017). 'Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
Kliman K. Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798
K. Kliman, "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798