Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta

Katja Kliman (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad

Kliman, K. (2017). Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, Katja. "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman, K. (2017). 'Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

Kliman K. Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798

K. Kliman, "Brendiranje osobe u američkoj glazbenoj industriji - utjecaj razvoja virtualnog prostora kao platforme za oblikovanje identiteta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:909798