Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad
Trojanović, D. (2018). Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388
Trojanović, Domagoj. "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388
Trojanović, Domagoj. "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388
Trojanović, D. (2018). 'Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388
Trojanović D. Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388
D. Trojanović, "Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:717388