Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za medije i komunikaciju
Citirajte ovaj rad
Pereš, N. (2019). Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, Nika. "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, Nika. "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš, N. (2019). 'Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
Pereš N. Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231
N. Pereš, "Korelacija između percipiranog utjecaja medija i karakteristika medijske poruke: istraživanje efekta trećeg na primjeru "Istanbulske" konvencije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:692231