Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Čolaković, D. (2016). Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, Dora. "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković, D. (2016). 'Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
Čolaković D. Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604
D. Čolaković, "Predizborna kampanja za parlamentarne izbore 2015: Društvene mreže kao izvor vijesti u tradicionalnim medijima u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:684604