Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za medije i komunikaciju
Citirajte ovaj rad
Gajger, L. (2019). Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger, L. (2019). 'Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
Gajger L. Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990
L. Gajger, "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990