Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Gubić, D. (2022). Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336
Gubić, Dorotea. "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336
Gubić, Dorotea. "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336
Gubić, D. (2022). 'Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336
Gubić D. Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336
D. Gubić, "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336