Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Glatki, S. (2019). Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373
Glatki, Silvija. "Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373
Glatki, Silvija. "Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373
Glatki, S. (2019). 'Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373
Glatki S. Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373
S. Glatki, "Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:785373